Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2010 18:55 - Здравеопазване
Автор: mdanevasl Категория: Политика   
Прочетен: 1036 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 02.10.2010 19:05


Изпитах огромно удоволствие от оставката на Анна - Мария...не че съм злорада...просто много ми стана, макар че този новия тръгна с поредните глуповато-некомпетентни или осъзнато-престъпно-нехайни думи...проблемите били чисто финасови и за решаването им трябвало да се слуша лекарския съюз...явно облекченията ми винаги имат краткотраен характер...
Реформата в здравеопазването стартира при управлението на Иван Костов като бяха направни базисните стъпки:
1. Прие се закон за лечебните заведения, в който се очертаха границите на юридическата приватизация в здравеопазването - отдели се болничната от доболничната помощ, посочи се правния статут на лечебните заведения (болници, индивидуални практики, практики на специалисти, центрове и възможните сдружения между тях) като се приведе в съответствие с търговския закон както всъщност трябва и да бъде.
2. Изгради се механизъм за финансиране на медицинските дейности или сформира се и зафункционира Касата...това също трябваше да се случи...
...и от тук насетне, та до днес....нищо, че и имат куража да винят пак управлението на СДС и персонално Иван Костов за съсипването на здравеопазването, както и на всичко друго..
"...Стига вече...писна ми!"...както казва в "Листопада" Хайрие...ми да гледам си го...)))
Кво лошо има...те управниците ни, всичките след управлението на СДС и Костов не могат една здравна карта да съставят, а аз да не гледам Листопад...
Шегата на страна, по-лошото, е че вече почти никой не може да я състваи и въведе като инструмент за планиране,регулиране, организиране и мотивирано разпределяне на здравеопазването...защото за да го направят, трябва да тръгнат отначало....веднага след фондовете....за 10 години партийните централи изсипаха купища пари в частни болници , които точат грешни пари на бедни хора,  и картата сега ще  настъпи по мазола много дълбоки джобове та затуй и тоя я заобикаля...
Това е...аз казвам...пак няма да се случи нищо....трябва здрава ръка ама дека я...



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mdanevasl
Категория: Забавление
Прочетен: 122068
Постинги: 32
Коментари: 47
Гласове: 285
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930