Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2010 10:37 - Предавам се...
Автор: mdanevasl Категория: Забавление   
Прочетен: 1601 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 18.02.2010 10:42


Крив ден.......изрод от блока, в който живея счупил трите дръвчета, които посадихме и за които от две години се грижим със съпруга ми...пречели му на дървата струпани за отопление...
Изкачвам 7 - те етажа (аснсьора не работи...щото вместо да го поддържа градска фирма Го поддържа фирма от съседен град...), сядам на работното место и колегата обявява отпуск като изобщо не го интерусува правилото "в отпуск излизаш, когато си приключил задачите освен в извънаредна ситуация", тази не е извънаредна...
Негативни емоции ме хващат и ме извеждат от състоянието на динамично равновесие, което бях постигнала с ужасни усилия за 3 години за направлението в администрацията, в която работя....Напразни са усилита на разума ми да приема нещата "възпитано" и спокойно защото си давам сметка за управлението на държавата ни...управлява се от такива като нас, които не ги е еня за промени...целта е да се задържи статуквото...
...и щял бат Бойко да ни води към светли дни..лелеееееее завива ми се свят....дори и да има истински намерения дали знае този човечец, че последната дума имат такива като нас...всеки от нас, и ако не започне с истинска административна реформа нищо няма да се случи...казано е "ЗА ДА ПРОМЕНИШ СВЕТА ЗАПОЧНИ ОТ СЕБЕ СИ" хаха...
....още по-голяма гадост е, че или не го разбира или ако го разбира не ще да го направи...
...и така трябва да свия платна и да затихна, да изчакам знак от държавата иначе отивам на улицата и ше се чуда кво да ям...обаче се ужасявам от мисълта, че  свивайки се, приемам статуквото...
www.youtube.com/watch#playnext=1&playnext_from=TL&videos=mNeomgOUvoA&v=lqV3x634AjM



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. haralanov - Променяй се...
18.02.2010 10:46
Пък белким промениш Света...))))
цитирай
2. mdanevasl - Едва ли..целия..
18.02.2010 11:03
..но за тази част, която е край мен трябва да продължавам да опитвам...въпреки желанието да свия платната...ще потърся начин да ги държа свити с достойнство...
цитирай
3. анонимен - обаче..
18.02.2010 11:15
имах предвид промяната на управлчващия ни...аз правя каквото мога по въпроса
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mdanevasl
Категория: Забавление
Прочетен: 121459
Постинги: 32
Коментари: 47
Гласове: 285
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031